مظلومی پس از لغو بازی: فوتبال را تعطیل کنند تا خیال همه راحت شود/ هتل جا ندارد بازیکنانمان را نگه دا
نوشته شده توسط : alireza


سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از لغو دیدار امروز تیمش برابر شهرداری تبریز گفت: با این شرایط فوتبال را تعطیل کنند تا ما هم تکلیف مان را بدانیم.

پرویز مظلومی ظهر امروز و پس از اعلام لغو دیدار این تیم برابر شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: واقعا از این برنامه ریزی خسته شده ایم. ما در طول هفته با همین شرایط تمرین کرده ایم و حالا که آماده برگزاری بازی شده ایم می گویند هوا آلوده است!

وی ادامه داد: نمی شد مسئولان محترم سازمان لیگ روز قبل اعلام کنند این بازی لغو شده است تا ما هم تکلیف مان را بدانیم. الان هتل جا ندارد و نمی توانیم بازیکنانمان را تا 24 ساعت دیگر در هتل نگه داریم. در این شرایط چه کسی باید پاسخگوی این بی برنامگی باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما در طول هفته تمریناتمان را در همین آلودگی هوا برگزار کرده ایم. چطور آن زمان برای بازیکنان ضرر ندارد و حالا که روز بازی شده برای بازیکنان خطرناک است.

مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: واقعا این وضعیت خسته کننده است و نمی دانیم باید چکار کنیم. بهتر است فعلا فوتبال را تعطیل کنند تا شرایط برای برگزاری مسابقات فوتبال فراهم شود.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و شهرداری تبریز قرار بود ساعت 15 امروز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شود که با تصمیم سازمان لیگ و به دنبال تاکید کمیته اضطرار آلودگی هوا این بازی لغو شد. قرار است بازی دو تیم با 24 ساعت تاخیر عصر فردا شنبه برگزار شود.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: